Galerie: Test SsangYong Tivoli

SsangYong Tivoli v redakčním testu Auto má svěží a moderní design Příď působí rozumně agresivně Boční profil napovídá o kratší délce Vzadu jsou dominantním prvkem velké světlomety Označení modelu je zhotoveno z větších písmen než název automobilky Toto logo v Česku zná jen málokdo Vůz měl pohon všech kol A maximální možnou výbavu Sedačky jsou zdařilé Také vzadu je dost místa V kufru už jsou vidět některé nedodělky Po sklopení zadního opěradla vznikne pořádný schod Nepraktické šňůrky místo kapsy Ty ve dveřích jsou již v pořádku Design palubní desky není dvakrát nápaditý Zpracování je ale solidní A výbava velmi bohatá Dokonce včetně digitálního displeje Grafika centrálního displeje je skvělá, stejně jako odezva Dílenské zpracování detailů se musí líbit Lze přepínat jízdní režimy Sedačky vyhřívat i ventilovat Také je možno uzavřít "čtyřkolku" Volič jízdních režimů moc nepadne do ruky Místo elektrické je tu klasická páka parkovací brzdy Anachronismem je páčka na otvírání krytu hrdla nádrže Motor je živý Osmnáctipalcová kola dobře vypadají, ale na menších by auto asi jezdilo lépe