Zdroj: Radek Pecák
Auto má svěží a moderní design
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Boční profil napovídá o kratší délce
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu jsou dominantním prvkem velké světlomety
Zdroj: Radek Pecák
Označení modelu je zhotoveno z větších písmen než název automobilky
Zdroj: Radek Pecák
Toto logo v Česku zná jen málokdo
Zdroj: Radek Pecák
Vůz měl pohon všech kol
Zdroj: Radek Pecák
A maximální možnou výbavu
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou zdařilé
Zdroj: Radek Pecák
Také vzadu je dost místa
Zdroj: Radek Pecák
V kufru už jsou vidět některé nedodělky
Zdroj: Radek Pecák
Po sklopení zadního opěradla vznikne pořádný schod
Zdroj: Radek Pecák
Nepraktické šňůrky místo kapsy
Zdroj: Radek Pecák
Ty ve dveřích jsou již v pořádku
Zdroj: Radek Pecák
Design palubní desky není dvakrát nápaditý
Zdroj: Radek Pecák
Zpracování je ale solidní
Zdroj: Radek Pecák
A výbava velmi bohatá
Zdroj: Radek Pecák
Dokonce včetně digitálního displeje
Zdroj: Radek Pecák
Grafika centrálního displeje je skvělá, stejně jako odezva
Zdroj: Radek Pecák
Dílenské zpracování detailů se musí líbit
Zdroj: Radek Pecák
Lze přepínat jízdní režimy
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vyhřívat i ventilovat
Zdroj: Radek Pecák
Také je možno uzavřít "čtyřkolku"
Zdroj: Radek Pecák
Volič jízdních režimů moc nepadne do ruky
Zdroj: Radek Pecák
Místo elektrické je tu klasická páka parkovací brzdy
Zdroj: Radek Pecák
Anachronismem je páčka na otvírání krytu hrdla nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Motor je živý
Zdroj: Radek Pecák
Osmnáctipalcová kola dobře vypadají, ale na menších by auto asi jezdilo lépe
Zdroj: Radek Pecák