SsangYong Tivoli v redakčním testu

Popis

SsangYong Tivoli v redakčním testu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Auto má svěží a moderní design

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Příď působí rozumně agresivně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Boční profil napovídá o kratší délce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu jsou dominantním prvkem velké světlomety

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Označení modelu je zhotoveno z větších písmen než název automobilky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto logo v Česku zná jen málokdo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz měl pohon všech kol

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A maximální možnou výbavu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky jsou zdařilé

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také vzadu je dost místa

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V kufru už jsou vidět některé nedodělky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po sklopení zadního opěradla vznikne pořádný schod

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nepraktické šňůrky místo kapsy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ty ve dveřích jsou již v pořádku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design palubní desky není dvakrát nápaditý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zpracování je ale solidní

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A výbava velmi bohatá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dokonce včetně digitálního displeje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Grafika centrálního displeje je skvělá, stejně jako odezva

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dílenské zpracování detailů se musí líbit

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Lze přepínat jízdní režimy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky vyhřívat i ventilovat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také je možno uzavřít "čtyřkolku"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volič jízdních režimů moc nepadne do ruky

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Místo elektrické je tu klasická páka parkovací brzdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Anachronismem je páčka na otvírání krytu hrdla nádrže

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je živý

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Osmnáctipalcová kola dobře vypadají, ale na menších by auto asi jezdilo lépe

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt