Galerie: Test Toyota RAV4 Hybrid

Nicméně mezigeneračně se RAV4 příliš nezměnila. Díky bohu za to, že prezident Toyoty Akio Toyoda vyzval své podřízené, aby už nestavěli nudná vozidla. Nová RAV4 je postavená na nové modulární platformě TNGA, jejíž verze GA-K je vyhrazena nejen pro RAV4, ale také novou Camry. Je o pouhých 10 mm nižší a širší, na délku narostla jen o 5 mm, přičemž rozvor se natáhl o 30 mm na 2690 mm. Že auto působí daleko mohutněji a agresivněji je zásluhou nového designového jazyku, který Toyota u některé ze svých SUV modelů poprvé použila u 4Runneru z roku 2015. Srovnání čtvrté a páté generace je podobné, jako kdybyste chtěli srovnávat čmeláka se sršní. Jak je nová RAV4 zvenku excentrická a vyzývavá, je uvnitř rafinovaná a elegantní. Interiér je ergonomicky povedený a vše je dobře po ruce. Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid Test Toyota RAV4 Hybrid