Popis

Vyzkoušeli jsme, za jak se promrzlý interiér aut vyhřeje na dvacet stupňů Celsia

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Trojice aut připravených k testu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Největším z nich byla nová generace Hyundai Tucson s hybridním pohonem

Zdroj: Radek Pecák

Ovládání klimatizace je digitální

Popis

Ovládání klimatizace je digitální

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Měřili jsme teplotu v úrovni krku řidičova spolujezdce

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Čidlo snímající teplotu jsme umístili do prostoru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ve všech autech byl stejný typ elektronického teploměru

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Teplota na něm se před začátkem testu shodovala s tou, kterou ukazovalo auto

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Do testu jsme zařadili také Dacii Sandero s litrovým zážehovým motorem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I ta už může mít automatickou klimatizaci

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A třetím do party byl elektromobil Hyundai Kona Electric

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V něm je rovněž jednozónová automatická klimatizace

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Elektromobily mají často i další vymoženosti pro tepelný komfort - včetně vyhřívaných a ventilovaných sedaček

Zdroj: Radek Pecák