Vyzkoušeli jsme, za jak se promrzlý interiér aut vyhřeje na dvacet stupňů Celsia
Zdroj: Radek Pecák
Trojice aut připravených k testu
Zdroj: Radek Pecák
Největším z nich byla nová generace Hyundai Tucson s hybridním pohonem
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je digitální
Zdroj: Radek Pecák
Měřili jsme teplotu v úrovni krku řidičova spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
Čidlo snímající teplotu jsme umístili do prostoru
Zdroj: Radek Pecák
Ve všech autech byl stejný typ elektronického teploměru
Zdroj: Radek Pecák
Teplota na něm se před začátkem testu shodovala s tou, kterou ukazovalo auto
Zdroj: Radek Pecák
Do testu jsme zařadili také Dacii Sandero s litrovým zážehovým motorem
Zdroj: Radek Pecák
I ta už může mít automatickou klimatizaci
Zdroj: Radek Pecák
A třetím do party byl elektromobil Hyundai Kona Electric
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Elektromobily mají často i další vymoženosti pro tepelný komfort - včetně vyhřívaných a ventilovaných sedaček
Zdroj: Radek Pecák