Galerie: Test vnějšího bočního airbagu ZF

I tak je to působivá energie Na polygonu vytvořili křižovatku A do akce povolali maketu osobního vozu Která zdaleka neměla takovou hmotnost jako běžný osobní vůz A pak také speciálně upravený Opel Insignia Jeho výbavu doplnily lidary kamery a další radary Především ale pod práh namontovali speciální typ airbagu Nejprve se ověřovalo, zda senzory fungují správně a airbag se neaktivuje, když ke srážce nakonec těsně nedojde Poté už měla přijít na řadu skutečná zkouška. Ovšem vinou vadných konektorů se dvakrát auta srazila a airbag nenafoukl Teprve třetí pokus prokázal, že zařízení je skutečně funkční Airbag je mnohem větší než ty vnitřní A je vyrobený z pevnějšího materiálu Auta se srazila v rychlosti 30 kilometrů v hodině Airbag zůstane plně nafouknutý pouze necelou půlsekundu Poté splaskne a lze otevřít dveře Odpalují to tři patrony Insignia vyvázla ze srážky jen s poškozeným diskem Auto se po skutečném nárazu deformuje o šest centimetrů méně než bez tohoto airbagu Riziko zranění, zejména hrudníku, je výrazně menší