Zdroj: Radek Pecák
Zvenčí je to stále klasický Golf
Zdroj: Radek Pecák
I zadní partie
Zdroj: Radek Pecák
boční profil
Zdroj: Radek Pecák
a řešení přídě nevybočují ze současné designové linie značky Volkswagen
Zdroj: Radek Pecák
Logo je nové - zjednodušené
Zdroj: Radek Pecák
Nová motorizace využívá 48 Voltový mildhybridní systém
Zdroj: Radek Pecák
Testovaný exemplář byl z 1. edice
Zdroj: Radek Pecák
Svěla jsou LED a umí vykrývat auta v protisměru
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je už plně digitální
Zdroj: Radek Pecák
Sedí se příjemně nízko a sedačky jsou bez chyby
Zdroj: Radek Pecák
Mají dokonce atest od ortopedů
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu si sednou i větší dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Kufr není rekordní
Zdroj: Radek Pecák
Je ale dobře skladný
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlážku se vejde dojezdový rezerva
Zdroj: Radek Pecák
Vychytávek není úplně moc
Zdroj: Radek Pecák
Nové hranaté startovací tlačítko a minimalistický volič převodovky
Zdroj: Radek Pecák
Displej má dobré rozlišení
Zdroj: Radek Pecák
Pod jeho spodním okrajem je další ovládací lišta
Zdroj: Radek Pecák
a ještě níže dotyková tlačítka
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu zůstal klasický způsob ovládání palubního počítače
Zdroj: Radek Pecák
Digitální přístrojový štít může mít různé grafiky i barvy
Zdroj: Radek Pecák
Praktické kapsičky na zadní straně opěradla
Zdroj: Radek Pecák
Třízónová klimatizace a dvě dobíjecí zásuvky USB-C
Zdroj: Radek Pecák
Otvor z kufru do kabiny má velké rozměry
Zdroj: Radek Pecák
Menu asistentů by mohlo být o něco přehlednější
Zdroj: Radek Pecák
Motor má dostatečný výkon
Zdroj: Radek Pecák
Kapota se zajišťuje manuálně
Zdroj: Radek Pecák
Na sedmnáctipalcových kolech vůz jezdil příjemně
Zdroj: Radek Pecák