Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI
Zdroj: autor
Zdroj: autor
Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI
Zdroj: autor
17palcová kola vkombinaci s tvrdými tlumiči rozhodně neptaří k volbě těch, kteří hledají především komfort. A to jsou v nabídce ještě 18palcová.
Zdroj: autor
T-Cross je nejmenším SUV značky Volkswagen
Zdroj: autor
Zavazadelník je i v základním uspořádání o něco vetší než nabízí Polo.
Zdroj: autor
T-Cross je pouze předokolka.
Zdroj: autor
Zadní část vypadá mohutně, přestože jde o auto postavení na základech modelu Polo.
Zdroj: autor
Hlavice řadicí páky je mohutná, držák yna pití jsou jen jedním z praktických odkladacích protorů.
Zdroj: autor
T-Cross je skoro o 14 cm vyšší, než Polo.
Zdroj: autor
Interiér vypadá dobře, ale použité materiály jsou velmi tvrdé.
Zdroj: autor
Litrový tříválec TSI je zatím jediným nabzeným motorem. Dalšími budou čtyřválce 1,6 TDI a 1,5 TSI.
Zdroj: autor
Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI
Zdroj: autor
Na pohled pěkné, na omak velmi tvrdé...
Zdroj: autor
Pod podlahou zavazadelníku se nachází další úložný prostor.
Zdroj: autor
T-Cross se vyrábí na stejné lince, jako Polo.
Zdroj: autor
Zadní lampy nového T-Crossu.
Zdroj: autor
Přední část působí mohutně. Lehce připomíná nový Touareg.
Zdroj: autor
Obložení interiéru lze volit. Tohle bylo až příliš nevýrazné.
Zdroj: autor
Klasicky precizní zpracování značky Volkswagen.
Zdroj: autor
Testovaný vůz měl přední LED světlomety.
Zdroj: autor
Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI
Zdroj: autor
Chytře umístěný výstražný trojúhelník.
Zdroj: autor
Vzadu mají cestující k dispozici dvě USB zdířky.
Zdroj: autor
Couvací kamera má velmi dobré rozlišení.
Zdroj: autor
Odstupňování tachometru je vyloženě matoucí. Perifrieně vidíte, že jedete cca 70 km/h+, ale ve skutečnosti je to pouze 50 km/h.
Zdroj: autor