Popis

Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI

Zdroj: autor

Popis

Sedadal jsou tvrdší, ale pohodlná. Chybí bederní opěrka.

Zdroj: autor

Popis

Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI

Zdroj: autor

17palcová kola vkombinaci s tvrdými tlumiči rozhodně neptaří k volbě těch, kteří hledají především komfort. A to jsou v nabídce ještě 18palcová.

Popis

17palcová kola vkombinaci s tvrdými tlumiči rozhodně neptaří k volbě těch, kteří hledají především komfort. A to jsou v nabídce ještě 18palcová.

Zdroj: autor

Popis

T-Cross je nejmenším SUV značky Volkswagen

Zdroj: autor

Popis

Zavazadelník je i v základním uspořádání o něco vetší než nabízí Polo.

Zdroj: autor

Popis

T-Cross je pouze předokolka.

Zdroj: autor

Popis

Zadní část vypadá mohutně, přestože jde o auto postavení na základech modelu Polo.

Zdroj: autor

Popis

Hlavice řadicí páky je mohutná, držák yna pití jsou jen jedním z praktických odkladacích protorů.

Zdroj: autor

Popis

T-Cross je skoro o 14 cm vyšší, než Polo.

Zdroj: autor

Popis

Interiér vypadá dobře, ale použité materiály jsou velmi tvrdé.

Zdroj: autor

Popis

Litrový tříválec TSI je zatím jediným nabzeným motorem. Dalšími budou čtyřválce 1,6 TDI a 1,5 TSI.

Zdroj: autor

Popis

Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI

Zdroj: autor

Popis

Na pohled pěkné, na omak velmi tvrdé...

Zdroj: autor

Popis

Pod podlahou zavazadelníku se nachází další úložný prostor.

Zdroj: autor

Popis

T-Cross se vyrábí na stejné lince, jako Polo.

Zdroj: autor

Popis

Zadní lampy nového T-Crossu.

Zdroj: autor

Popis

Přední část působí mohutně. Lehce připomíná nový Touareg.

Zdroj: autor

Popis

Obložení interiéru lze volit. Tohle bylo až příliš nevýrazné.

Zdroj: autor

Popis

Klasicky precizní zpracování značky Volkswagen.

Zdroj: autor

Popis

Testovaný vůz měl přední LED světlomety.

Zdroj: autor

Popis

Test Volkswagen T-Cross 1,0 TSI

Zdroj: autor

Popis

Chytře umístěný výstražný trojúhelník.

Zdroj: autor

Popis

Vzadu mají cestující k dispozici dvě USB zdířky.

Zdroj: autor

Popis

Couvací kamera má velmi dobré rozlišení.

Zdroj: autor

Popis

Odstupňování tachometru je vyloženě matoucí. Perifrieně vidíte, že jedete cca 70 km/h+, ale ve skutečnosti je to pouze 50 km/h.

Zdroj: autor

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt