Zdroj: Radek Pecák
Modrá barva vozu sluší
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Skrze posuvné dveře se dozadu nastupuje snadno
Zdroj: Radek Pecák
Horní část přídě je klasický Volkswagen
Zdroj: Radek Pecák
Dole již je to větší "odvaz"
Zdroj: Radek Pecák
Spíše designovým doplňkem je malé okénko před zrcátkem
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítilny jsou také nezvyklé
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska má moderní tvar
Zdroj: Radek Pecák
Materiály jsou levnější, ale nenudí
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou výborně dimenzované
Zdroj: Radek Pecák
Prostor vzadu už tak skvělý není
Zdroj: Radek Pecák
Také chybí možnost otevírání okénka
Zdroj: Radek Pecák
Zato tu je odkládací stolek
Zdroj: Radek Pecák
a dvojice USB portů
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky je možné sklápět
Zdroj: Radek Pecák
překlápět
Zdroj: Radek Pecák
a vyjímat...
Zdroj: Radek Pecák
Takto pak vypadá podlaha na jejich místě
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je skutečně obří
Zdroj: Radek Pecák
Háčky, svítilna a zásuvka...
Zdroj: Radek Pecák
Na druhé straně pak místo pro hever
Zdroj: Radek Pecák
Úložný prostor před řidičem
Zdroj: Radek Pecák
vedle něho
Zdroj: Radek Pecák
i na jeho hlavou
Zdroj: Radek Pecák
Volant má klasický tvar
Zdroj: Radek Pecák
původní tlačítka však nahradily dotykové plošky
Zdroj: Radek Pecák
což platí i pro spínačd světel
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací brzda je elektrická
Zdroj: Radek Pecák
a startuje se tlačítkem
Zdroj: Radek Pecák
Všechny osobní verze mají centrální displej
Zdroj: Radek Pecák
Výhled šikmo není nejlepší
Zdroj: Radek Pecák
Motor je úsporný
Zdroj: Radek Pecák
Odhlučnění ale není úplně na úrovni osobních aut
Zdroj: Radek Pecák
Vůz jezdil na "šestnáctipalcových" kolech
Zdroj: Radek Pecák
Využitelnost zvyšují klasické střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák