Popis

Reklamní prospekt na nový typ Trabantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden ze zachovalých exemplářů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Označení bylo 1.1

Zdroj: Jan Markovič

Technická data na dobovém dokumetu

Popis

Technická data na dobovém dokumetu

Zdroj: archiv redakce

Popis

Prospekt ukazující přednosti vozu

Zdroj: archiv redakce

Popis

Toto je technický řez původním provedením

Zdroj: archiv redakce

Popis

V motoru se objevil chladič

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Palubní deska už vypadala relativně moderně

Zdroj: archiv redakce

Popis

Přístrojové ukazatele

Zdroj: Jan Markovič

Popis

Výplň dveří se ale nezměnila

Zdroj: Jan Markovič

Popis

Na zadním blatníku je vidět tankovací otvor

Zdroj: Jan Markovič

Popis

Nový vzhled čelní masky a nárazníků

Zdroj: archiv redakce

Popis

Kombi bylo zhruba o tisíc DM dražší než limuzína

Zdroj: archiv redakce

Popis

Pozměněná kapota

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Verze pick-up

Zdroj: archiv redakce

Popis

a vojenské provedení Kübelwagen

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jeden z exemplářů poslední série 444

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I tyto trabanty podléhají tuningu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Někdy je to docela velká práce....

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt