Kübelwagen Tatra 57 K se produkoval v podstatně větší sérii. Z Kopřivnice jich vyjelo na bojiště druhé světové války šest tisíc kusů
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 57 byla ve své podstatě jednoduché auto
Zdroj: Technické muzeum Tatra
Po modernizaci v roce 1935 se do názvu přidalo písmeno a. Znamenalo změnu designu a zvětšené rozměrů
Zdroj: Technické muzeum Tatra
Verze kabriolet využívala i Československá armáda
Zdroj: Technické muzeum Tatra
V Tatře ovšem vyvinuli i speciální vojenské vozidlo. Toto je varianta určená pro vývoz do Číny
Zdroj: Technické muzeum Tatra
V roce 1938 přišla poslední modernizace civilního provedení
Zdroj: Technické muzeum Tatra
Tyto vozy ve druhé světové válce pod označením Tatra 57 K používali vojáci Hitlerovské armády
Zdroj: Technické muzeum Tatra
Před nepřízní počasí je chránila pouze lehká plátěná střecha
Zdroj: Technické muzeum Tatra
Zdroj: Radek Pecák
Vůz vystavený v Technickém muzeu Tatra v Kopřivnici ukazuje i typické vybavení tehdejších vojáků
Zdroj: Radek Pecák
Tatra vyráběla vozidla pro vojáky prakticky po celou dobu své existence. Toto je šestikolový typ T 72
Zdroj: Radek Pecák
V letech 1933 - 37 se jich vyrobilo přes tři stovky kusů. Auto poháněl vzduchem chlazený čtyřválec s výkonem 32 koní
Zdroj: Radek Pecák