Popis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Také tyto Velorexy 435-0 se účastní různých srazů majitelů těchto vozítrek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Bývají vždy ovšem v menšině

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je samozřejmě prostinký

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nádrž byla umístěna pod přední kapotou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Převažovaly šedé exempláře, občas se vyskytnou i v jiných barvách

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Ani zadní partie nebyla zrovna "sexy"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Majitelům však rozhodně nechybí smysl pro humor a recesi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po demontáži části panelů karosérie vznikne takovýto kabriolet

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Původně měla mít nová čtyřkolka Velorex laminátovou karosérii

Zdroj: Archiv

Popis

Také měl vzniknout malý "náklaďáček"

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V roce 1973 výroba Velorexů v Solnici skončila. V duchu tohoto jména však podnikatel Pavel Brída z Opavy zkonstruoval luxusní tříkolku Velor-x-trike

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Logo nakonec používá na jiných vozech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Jsou to elektromobily se třemi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

i čtyřmi koly

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát