První exemplář elektromobilu Volkswagen ID.4, který zavítal do Česka

Popis

První exemplář elektromobilu Volkswagen ID.4, který zavítal do Česka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Přes příď prochází světelná linka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stejný motiv se opakuje i vzadu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Automobil ze zadního pohledu působí mohutně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Naopak při pohledu z boku svoji výšku maskuje

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz má hodně společného s mladoboleslavským Enyaqem iV

Zdroj: Radek Pecák

Popis

ID.4 je v pořadí druhým elektromobilem Volkswagenu postaveným na platformě MEB

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zkoumali jsme vůz ve verzi Pro, tedy s největší dostupnou baterií

Zdroj: Radek Pecák

Popis

kola mají velikost 21 palců

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V zadních svítilnách se objevuje motiv ve 3D grafice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zajímavý je také světelný podpis předních svělometů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Madla klik se nehýbou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Interiér je celý převzatý z ID.3

Zdroj: Radek Pecák

Popis

V tomto exempláři jsou ale kvalitní materiály

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Sedačky vypadají dobře a mají navíc lékařský atest

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Centrální konzola je pouze na ukládání věcí

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Panel na ovládání světlometů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Volič režimů jízdy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Lišta pro ovládání klimatizace a audia

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Uprostřed zadních sedaček je otvor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tlačítka na volantu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Kufr je dostatečný

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A lze ho zvětšovat

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pokud je podlaha zcela nahoře, vznikne rovná plocha

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pod ní je pak další prostor

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A ve třetí úrovni je ještě místo na kabely

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vůz, který jsem si prohlížel, byl nabitý na 97 procent

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Což odpovídá pěknému dojezdu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobíjecí konektor je na zadním blatníku

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Elektricky se ovládají všechna čtyři okénka. Jenže klasická tlačítka jsou jen dvě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Baterie zabírá prostor celé podlahy

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor je vzadu, přesto je ale prostor pod přední kapotou zcela zaplněn

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt