První exemplář elektromobilu Volkswagen ID.4, který zavítal do Česka
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Stejný motiv se opakuje i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Automobil ze zadního pohledu působí mohutně
Zdroj: Radek Pecák
Naopak při pohledu z boku svoji výšku maskuje
Zdroj: Radek Pecák
Vůz má hodně společného s mladoboleslavským Enyaqem iV
Zdroj: Radek Pecák
ID.4 je v pořadí druhým elektromobilem Volkswagenu postaveným na platformě MEB
Zdroj: Radek Pecák
Zkoumali jsme vůz ve verzi Pro, tedy s největší dostupnou baterií
Zdroj: Radek Pecák
kola mají velikost 21 palců
Zdroj: Radek Pecák
V zadních svítilnách se objevuje motiv ve 3D grafice
Zdroj: Radek Pecák
Zajímavý je také světelný podpis předních svělometů
Zdroj: Radek Pecák
Madla klik se nehýbou
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je celý převzatý z ID.3
Zdroj: Radek Pecák
V tomto exempláři jsou ale kvalitní materiály
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vypadají dobře a mají navíc lékařský atest
Zdroj: Radek Pecák
Centrální konzola je pouze na ukládání věcí
Zdroj: Radek Pecák
Panel na ovládání světlometů
Zdroj: Radek Pecák
Volič režimů jízdy
Zdroj: Radek Pecák
Lišta pro ovládání klimatizace a audia
Zdroj: Radek Pecák
Uprostřed zadních sedaček je otvor
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítka na volantu
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je dostatečný
Zdroj: Radek Pecák
A lze ho zvětšovat
Zdroj: Radek Pecák
Pokud je podlaha zcela nahoře, vznikne rovná plocha
Zdroj: Radek Pecák
Pod ní je pak další prostor
Zdroj: Radek Pecák
A ve třetí úrovni je ještě místo na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Vůz, který jsem si prohlížel, byl nabitý na 97 procent
Zdroj: Radek Pecák
Což odpovídá pěknému dojezdu
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí konektor je na zadním blatníku
Zdroj: Radek Pecák
Elektricky se ovládají všechna čtyři okénka. Jenže klasická tlačítka jsou jen dvě
Zdroj: Radek Pecák
Baterie zabírá prostor celé podlahy
Zdroj: Radek Pecák
Motor je vzadu, přesto je ale prostor pod přední kapotou zcela zaplněn
Zdroj: Radek Pecák