Různé provedení vozu Praga Piccolo v původních prostorách Muzea Praga ve Zbuzanech

Popis

Různé provedení vozu Praga Piccolo v původních prostorách Muzea Praga ve Zbuzanech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Praga Piccolo se vyráběla dlouho a s různými karosériemi

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Tato měla název coupé business

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vzadu se nacházelo takzvané sedátko pro tchyni

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Velkou sbírku vozů Picollo má majitel muzea Praga Emil Příhoda

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Takzvaná Americká piccola

Zdroj: Praga Global

Popis

Povšimněte si tříbarevného (!) lakování

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Stánek Pragy na ženevském autosalonu v roce 1938

Zdroj: archiv redakce

Popis

Tuto Pragu Piccolo si pro sebe vyrobil karosář Sodomka

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Vozy se silnějším motorem se nazývaly Super Piccolo

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Motor měl objem 1660 cm3

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Z Piccoly se vyvinul nástupce Lady

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Super Piccolo byla také ve verzi "Vorvaň" s aerodynammickou karosérií

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Design se ale moc nepovedl

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Praga měla ve svém logu nejen lva, ale i českou trikolórou

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Původního šneka na chladiči vystřídala soška vítěze

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Dobový prospekt

Zdroj: archiv redakce

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt