Popis

Tuzex nabízel i hodně atraktivní vozy

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Velkou část dovážených vozů si lze prohlédnout v Retromuzeu ve Strnadicích

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Fiaty se vozily již od padesátých let

Zdroj: Archiv redakce

Saaby byly velmi oblíbené

Popis

Saaby byly velmi oblíbené

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Takto vypadaly bony

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Dobový prospekt na vůz Simca

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Japonské Toyoty Corona se dostaly do ČSSR výměnou za traktory

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prodejen Tuzex byly desítky

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Ford Cortina

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Renault 5

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Fiat 131

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Simca 1501

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Renault 16

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Fiat 128

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Fiat 127

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Francouzsko-americký Chrysler 1800

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Fiat Uno

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Dobový prospekt na žádaný italský vůz

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Peugeot 309

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Nabízely se i československé modely

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Obvykle v exportních verzích

Zdroj: Archiv redakce

Popis

a k mání byla ještě dodatečná výbava

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Jedním u největších vozů byl Ford Sierra

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Daewoo Racer

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Korejský vůz na prospektu v českých reáliích

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Tuzex skončil likvidací v roce 1998

Zdroj: Archiv redakce

Popis

Ani Mototechna ve své klasické podobě nevydržela

Zdroj: Archiv redakce

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt