Pneumatiky pro užitkové a nákladní vzory jsou k protektorování vhodnější než ty pro osobní auta
Zdroj: Radek Pecák
Součástí směsí pro pneumatiky je stále přírodní kaučuk
Zdroj: Radek Pecák
Zde je ten přírodní (černý) připraven k použití vedle syntetického
Zdroj: Radek Pecák
Výroba směsí je složitý proces. K těm pro finální použití se přidává jednak již dříve vyrobená pryž
Zdroj: Radek Pecák
a také další materiály, včetně třeba sazí či olejů
Zdroj: Radek Pecák
Zde už je směs připravena pro výrobu pneumatiky
Zdroj: Radek Pecák
Například na ocelový kord, v němž jsou pevné dráty obalené pryží
Zdroj: Radek Pecák
Toto už je běhoun. I ten se skládá z různých směsí pryže
Zdroj: Radek Pecák
Konfekci - neboli skládání celého pláště jsme fotit nemohli - jde o výrobní tajemství. Zde jsou již p
Zdroj: Radek Pecák
Zde už jsou budoucí pneumatiky před vulkanizačním lisem
Zdroj: Radek Pecák
Pneumatika stráví v lisu čas mezi 10-15 minutami
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Zde už pneumatika opouští lis
Zdroj: Radek Pecák
Následuje výstupní kontrola
Zdroj: Radek Pecák