Popis

Pneumatiky pro užitkové a nákladní vzory jsou k protektorování vhodnější než ty pro osobní auta

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Součástí směsí pro pneumatiky je stále přírodní kaučuk

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde je ten přírodní (černý) připraven k použití vedle syntetického

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výroba směsí je složitý proces. K těm pro finální použití se přidává jednak již dříve vyrobená pryž

Zdroj: Radek Pecák

Popis

a také další materiály, včetně třeba sazí či olejů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde už je směs připravena pro výrobu pneumatiky

Zdroj: Radek Pecák

Například na ocelový kord, v němž jsou pevné dráty obalené pryží

Popis

Například na ocelový kord, v němž jsou pevné dráty obalené pryží

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto už je běhoun. I ten se skládá z různých směsí pryže

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Konfekci - neboli skládání celého pláště jsme fotit nemohli - jde o výrobní tajemství. Zde jsou již p

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde už jsou budoucí pneumatiky před vulkanizačním lisem

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Pneumatika stráví v lisu čas mezi 10-15 minutami

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Formy jsou kovové a vytlačují patřičný vzorek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zde už pneumatika opouští lis

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Následuje výstupní kontrola

Zdroj: Radek Pecák