Tatra Phoenix v atraktivní žluté barvě
Zdroj: Radek Pecák
Na začátku montáže nového vozu jsou nápravy
Zdroj: Radek Pecák
Ty se samozřejmě propojí centrální nosnou rourou
Zdroj: Radek Pecák
Zde už je budoucí automobil 6x6
Zdroj: Radek Pecák
Celý podvozek zamíří do lakovny
Zdroj: Radek Pecák
Pak dostane i kola
Zdroj: Radek Pecák
Tatra vyrábí i automobily s portálovými nápravami
Zdroj: Radek Pecák
Převážnou část motorů nakupuje
Zdroj: Radek Pecák
Ale i nadále dělá vlastní vzduchem chlazené agregáty
Zdroj: Radek Pecák
I jejich vývoj pokračuje
Zdroj: Radek Pecák
Kabiny můžou být obří
Zdroj: Radek Pecák
I pancéřované
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do obrovské výrobní haly
Zdroj: Radek Pecák
Tatra Phoenix na konci výrobního procesu
Zdroj: Radek Pecák
Tatra Defence Vehicle připravuje například zodolněné kabiny pro model 810
Zdroj: Radek Pecák
Letos skončí produkce transportéru Pandur
Zdroj: Radek Pecák
Ale začíná se s výrobou vozu Titus
Zdroj: Radek Pecák
Toto je jeden z posledních svařenců Panduru
Zdroj: Radek Pecák
Pohled do jeho útrob
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá základní lak
Zdroj: Radek Pecák
a toto už je finální barevné provedení
Zdroj: Radek Pecák
Zde je v lakovně Titus pro funkční zkoušky
Zdroj: Radek Pecák
Tento exemplář bude zničen během výbuchových zkoušek
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Vozidlo budí respekt
Zdroj: Radek Pecák
V České armádě jich bude sloužit šest desítek
Zdroj: Radek Pecák
Nadále pokračuje výroba vojenských verzí nákladních vozů
Zdroj: Radek Pecák
Nový transportér Patriot II má hmotnost 13 tun
Zdroj: Radek Pecák
Všechna vyvíjená vozidla se zkoušejí na polygonu Tatra
Zdroj: Radek Pecák
Takto z kabiny vypadají pověstné velbloudí hrby
Zdroj: Radek Pecák
Dělají se i takovéto zatěžkávací zkoušky, při nichž vedoucí vůz táhne další těžké náklaďáky
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 815
Zdroj: Radek Pecák
V Tatře dělají každý automobil doslova na míru zákazníka
Zdroj: Radek Pecák