Popis

Vůz prochází výstupní kontrolou

Zdroj: Radek Pecák

Továrna leží kousek od města Cvikov

Popis

Továrna leží kousek od města Cvikov

Zdroj: Volkswagen

Popis

Výroba elektromobilů má být s neutrální bilancí CO2

Zdroj: Volkswagen

Popis

Do struktury vozu můžou být zabudovány baterie se třemi velikostmi

Zdroj: Volkswagen

Popis

S procesem výroby se seznámila i německá kancléřka

Zdroj: Volkswagen

Popis

Toto je řez skutečnou baterií

Zdroj: Radek Pecák

Popis

I když je to elektromobil stále má řadu klasických součástek

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Náprava připravená k montáži

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Nejprve přijede na automatickém dopravníku baterie

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A k ní pak roboti dodají přední i zadní nápravu

Zdroj: Radek Pecák

Popis

S roboty se samozřejmě automobil setkal už ve svařovně a následně v lakovně

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Karosérie putují po montážní hale na závěsech

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Automatické přepravníky vozí další díly po hale

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto už je podvozek s baterií připravený k takzvané svatbě

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Karosérii s podvozkem sešroubují na desítkách míst opěr roboti

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Na člověka zbývá jen pár posledních detailů

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Toto je střešní čalounění

Zdroj: Radek Pecák

Popis

A toto logo na příď

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Zatím se dělají vozy takzvané 1. edice

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Po VW ID.3 začnou ve Cvikově dělat také ID.Crozz a elektrické Seaty

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Výroba se teprve rozbíhá

Zdroj: Radek Pecák

Popis

Prověřování, zda jsou všechny rozměry v žádoucích tolerancích, také obstarají roboti

Zdroj: Radek Pecák

Popis

První auta projíždějí po úseku dálnice D7 mezi Postoloprty a Bitozevsí.

Zdroj: Deník/Petr Kinšt