Vůz prochází výstupní kontrolou
Zdroj: Radek Pecák
Továrna leží kousek od města Cvikov
Zdroj: Volkswagen
Výroba elektromobilů má být s neutrální bilancí CO2
Zdroj: Volkswagen
Do struktury vozu můžou být zabudovány baterie se třemi velikostmi
Zdroj: Volkswagen
S procesem výroby se seznámila i německá kancléřka
Zdroj: Volkswagen
Toto je řez skutečnou baterií
Zdroj: Radek Pecák
I když je to elektromobil stále má řadu klasických součástek
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Nejprve přijede na automatickém dopravníku baterie
Zdroj: Radek Pecák
A k ní pak roboti dodají přední i zadní nápravu
Zdroj: Radek Pecák
S roboty se samozřejmě automobil setkal už ve svařovně a následně v lakovně
Zdroj: Radek Pecák
Karosérie putují po montážní hale na závěsech
Zdroj: Radek Pecák
Automatické přepravníky vozí další díly po hale
Zdroj: Radek Pecák
Toto už je podvozek s baterií připravený k takzvané svatbě
Zdroj: Radek Pecák
Karosérii s podvozkem sešroubují na desítkách míst opěr roboti
Zdroj: Radek Pecák
Na člověka zbývá jen pár posledních detailů
Zdroj: Radek Pecák
Toto je střešní čalounění
Zdroj: Radek Pecák
A toto logo na příď
Zdroj: Radek Pecák
Zatím se dělají vozy takzvané 1. edice
Zdroj: Radek Pecák
Po VW ID.3 začnou ve Cvikově dělat také ID.Crozz a elektrické Seaty
Zdroj: Radek Pecák
Výroba se teprve rozbíhá
Zdroj: Radek Pecák
Prověřování, zda jsou všechny rozměry v žádoucích tolerancích, také obstarají roboti
Zdroj: Radek Pecák