Parní raketa rozjela Škodu 100 na rychlost 48 km/hod
Zdroj: Škoda Auto
Škoda kvůli crashtestům vyvinula unikátní zařízení
Zdroj: Škoda Auto
Zdroj: Archiv redakce
Škoda 105/120 se po nárazu notně zkrátila
Zdroj: Archiv redakce
Takto dopadl po crash testu favorit
Zdroj: Archiv redakce
Nyní interní crash testy Škodovek probíhají ve vlastní laboratoři v Úhelnici
Zdroj: Škoda Auto
Prvním vozem Škoda, který od nezávislé organizace EuroNCAP obdržel pětihvězdičkové ohodnocení, byl roomster
Zdroj: EuroNCAP
Součástí současných crashtestů je i náraz na kůl
Zdroj: EuroNCAP
Průkopníkem v oblasti testů bezpečnosti v Evropě je Volvo
Zdroj: Volvo
Jeho experti dělají širokou škálu testů
Zdroj: Volvo
Občas je třeba otestovat i střet skutečných aut. Jednou to Škoda udělala i před novináři
Zdroj: Archiv redakce
Nebyla to však premiéra
Zdroj: Archiv redakce
Často se také podobným způsobem demonstruje, jak se bezpečnost aut v průběhu let vyvíjí
Zdroj: Archiv redakce
Auta jsou konstruována tak, aby odolala i převrácení přes střechu
Zdroj: Volvo
Předpisy stanovují i míru přípustné deformace při nárazu zezadu
Zdroj: Volvo
Některé reálné crashtesty vypadají hodně zajímavě. Například, když se srazí Mercedes S se Smartem
Zdroj: Volvo
Posádka by měla být chráněna i před následky srážky se zvěří
Zdroj: Volvo
Přesto někdy výsledky nezávislých testů nedopadnou pro jednotlivá auta dobře. V tomto případě se ukázalo, že masivní pick-upy nejsou připraveny na náraz malou částí přídě do nedeformovatelné překážky
Zdroj: Archiv redakce