Zdroj: Ford
3,6litrový V6 je technicky mildhybrindí jednotka, nabízející velmi působivou hospodárnost. Tým WardsAuto v testu stabilně dosahoval spotřeby lehce nad 11 l/100 km. To je na full-size pick-up vynikající hodnota.
Zdroj: Ram
Zdroj: BMW
Ford má mezi klasickými spalovacími motory hned dvě zastoupení. Kromě 8 válce Coyote se do výběru dostal také dlouhozdvihový vznětový V6, který pohání například Ford F-150, nejprodávanější pick-up na světě.
Zdroj: Ford
Američané vždy uměli velké motory, ovšem s výkony, kterým se museli smát i majitelé městských supermini. 5litrový V8 Coyote automobilky Ford je ale výjimkou. Verze GT má 343 kW, Bullit dokonce 358 kW.
Zdroj: Ford
Kdo byl v poslední době v Americe, ten potvrdí, že japonské sedany postupně vytlačují americké tříprostorové modely. Není divu, hybridní Accord s 2litrovým zážehový čtyřválcem a elektromotorem nabízí dojezd, o kterém se Američanům ještě nedávno nezdálo.
Zdroj: Honda
Hyundai Kona se 150 kW elektromotorem je jediným čistě elektrickým vozem v tomto výběru. Podíl má nejen výkon, ale také prokazatelný dojezd přes 400 km.
Zdroj: Hyundai
Hyundai Nexo sbírá jeden vavřín za druhým, Nedávno bylo ohodnoceno jako nejbezpečnější automobil jezdící na alternativní pohon a nyní se dostává do výběru WardsAuto. Jedním z hlavních důvodů je dojezd přes 600 km.
Zdroj: Hyundai
Vidlicový 8válec 6,2 je stabilním hráčem týmu GM. Ale až deaktivace válců z něj udělala také hospodárný motor. Tedy vzhledem k objemu. A na to nyní Američané dost slyší.
Zdroj: Chevrolet
2litr s variabilním kompresním poměrem v Infiniti QX50 nabízí vynikající hospodárnost a nadprůměrné výkony.
Zdroj: Infiniti
Dlouholeté zkušenosti s hybridním pohonem vynesly na výsluní také nový Lexus UX, u něhož tým WardsAuto vyzdvihl především skvěle fungující start/stop systém.
Zdroj: Lexus