Yamaha Niken zvládne náklon až 40 stupňů.
Zdroj: Yamaha
I když to tak nevypadá, Niken nezvládne stát sám.
Zdroj: Jan Markovič
Sedlo je velmi pohodlné i na delší výlety.
Zdroj: Jan Markovič
Netradičně řešené zavěšení kol.
Zdroj: Jan Markovič
Boční profil stroje je poměrně nápadný.
Zdroj: Jan Markovič
Kola se otáčí, ale spoj mezi nimi dole nenajdete.
Zdroj: Jan Markovič
Niken působí jako z jiného světa. Nebo ze sloje Batmana.
Zdroj: Jan Markovič
Pohání ho tříválec z modelu MT-09.
Zdroj: Jan Markovič
Vnitřnosti jsou stejné jako u klasické motorky.
Zdroj: Jan Markovič
Tohle je první tříkolová cestovka na světě.
Zdroj: Jan Markovič
Tady vidíte detaily kyvného mechanismu.
Zdroj: Jan Markovič
Ačkoliv to tak nevypadá, tlumič je na každém kole jen jeden.
Zdroj: Jan Markovič
Rám stroje je částečně odhalený.
Zdroj: Jan Markovič
Zdroj: Jan Markovič
Pocit za řídítky? Poněkud výstřední.
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič
Yamaha Niken
Zdroj: Jan Markovič