Čerstvě vyrobený Superb iV
Zdroj: Radek Pecák
Superb iV lze poznat podle vyplněné masky před chladičem
Zdroj: Radek Pecák
Toto je vzhled přídě vozu s výhradně spalovacím motorem
Zdroj: Radek Pecák
V přídi iV je otvor pro dobíjecí kabel
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu pak na místě, kde bývá třeba 4x4, je znak iV
Zdroj: Radek Pecák
Kufr iV je menší
Zdroj: Radek Pecák
Pode dnem pak přihrádka na domácí dobíječku
Zdroj: Radek Pecák
Běžná verze má prostor pro zavazadla větší
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahu se vejde i rezervní kolo
Zdroj: Radek Pecák
Pod kapotou iV upoutají oranžové kabely
Zdroj: Radek Pecák
A třeba i plomba na speciální nádržce s kapalinou pro chlazení baterie
Zdroj: Radek Pecák
Zde je možno v případě potřeby odpojit vysokonapěťový okruh
Zdroj: Radek Pecák
Superb iV má důkladně zakrytovaný podvozek
Zdroj: Radek Pecák
Na rozdíl od běžných verzí
Zdroj: Radek Pecák
Na přístrojovém štítu přibyl ukazatel stavu baterie
Zdroj: Radek Pecák
A tlačítko pro aktivaci plně elektrické jízdy
Zdroj: Radek Pecák
Novinkou je také speciální tlačítko pro odjištění nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá trakční baterie
Zdroj: Radek Pecák
Má hmotnost 140 kilogramů, tudíž se do vozu ukládá pomocí manipulátoru
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Na speciální dokončovací pracoviště přijíždějí vozy bez řady součástí elektrické výbavy
Zdroj: Radek Pecák
Ty jsou zkompletovány na tomto vozíku
Zdroj: Radek Pecák
Při montáži je třeba absolutně dodržet předepsaný postup
Zdroj: Radek Pecák
Vozy se testují v centru kvality na válcové zkušebně
Zdroj: Radek Pecák
A také na vodotěsnost
Zdroj: Radek Pecák
V areálu výrobního závodu Kvasiny již je instalováno množství nabíječek
Zdroj: Radek Pecák