Popis

Auto hodně "zaklekávalo" na vnější přední kolo

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Jezdecké umění Karla Trojana uvádělo v úžas i soudruhy z NDR.

Popis

Jezdecké umění Karla Trojana uvádělo v úžas i soudruhy z NDR.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Soutěžní wartburgy si bez problémů vzaly i třicet litrů na sto kilometrů a jejich přítomnost byla slyšet i cítit.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Na soutěžení s wartburgy Karel Trojan rád vzpomínal.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Tehdejší soutěže se jezdily na náročných tratích

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Bývaly i šotolinové zkoušky, na kterých to mívaly žigulíky s pohonem zadní nápravy složité

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Nejen vášeň pro koně pod kapotou je pro rodinu Trojanů typická.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Každý závodník musel být i zručným mechanikem

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Ve startovním poli vždy převažovaly škodovky

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Svou jezdeckou kariéru Karel Trojan ukončil na Škodě Favorit, na které se pak vystřídaly i jeho závodivé děti – Katka a Karel Trojan junior.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Jízdní vlastnosti Wartburgů vzhledem k vysoké karosérii nebyly nejlepší

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Leccos ale zvládly dohnat na rovinkách

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Už tehdy se používaly interkom

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Dravá jízda Karla Trojana se vždy líbila fotografům

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Proto o podobné záběry nebývala nouze

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Trabantů bývala ve startovním poli velká spousta

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Sponzorů dříve moc nebývalo

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Na trabantech Karel Trojan začínal – soutěžní vůz se dal snadno postavit i z dílů a jejich kategorie byla divácky atraktivní

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Ne náhodou se kategorii trabantů přezdívalo „třída kamikadze“.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Někdy se po havárii končilo daleko od silnice

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Živost tohoto vozítka, které při rozjezdu nechávalo na asfaltu i stometrovou černou čáru, z této fotky doslova čiší.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Karel Trojan byl podle jeho bratra Zdeňka známý jako velký „riskér“.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Na stupních vítězů býval Karel Trojan jako doma.

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Podvozek z trabanta, motor z wartubrgu, tři karburátory a na světě bylo neskutečné monstrum…

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Zdroj: Rodinný archiv Trojanových

Popis

Habrovany na Vyškovsku ovládl sraz historických vozidel vyrobených do roku 1965

Zdroj: Jan Charvát