Auto hodně "zaklekávalo" na vnější přední kolo
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Jezdecké umění Karla Trojana uvádělo v úžas i soudruhy z NDR.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Soutěžní wartburgy si bez problémů vzaly i třicet litrů na sto kilometrů a jejich přítomnost byla slyšet i cítit.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Na soutěžení s wartburgy Karel Trojan rád vzpomínal.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Tehdejší soutěže se jezdily na náročných tratích
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Bývaly i šotolinové zkoušky, na kterých to mívaly žigulíky s pohonem zadní nápravy složité
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Nejen vášeň pro koně pod kapotou je pro rodinu Trojanů typická.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Každý závodník musel být i zručným mechanikem
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Ve startovním poli vždy převažovaly škodovky
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Svou jezdeckou kariéru Karel Trojan ukončil na Škodě Favorit, na které se pak vystřídaly i jeho závodivé děti – Katka a Karel Trojan junior.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Jízdní vlastnosti Wartburgů vzhledem k vysoké karosérii nebyly nejlepší
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Leccos ale zvládly dohnat na rovinkách
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Už tehdy se používaly interkom
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Dravá jízda Karla Trojana se vždy líbila fotografům
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Proto o podobné záběry nebývala nouze
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Trabantů bývala ve startovním poli velká spousta
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Sponzorů dříve moc nebývalo
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Na trabantech Karel Trojan začínal – soutěžní vůz se dal snadno postavit i z dílů a jejich kategorie byla divácky atraktivní
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Ne náhodou se kategorii trabantů přezdívalo „třída kamikadze“.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Někdy se po havárii končilo daleko od silnice
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Živost tohoto vozítka, které při rozjezdu nechávalo na asfaltu i stometrovou černou čáru, z této fotky doslova čiší.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Karel Trojan byl podle jeho bratra Zdeňka známý jako velký „riskér“.
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Podvozek z trabanta, motor z wartubrgu, tři karburátory a na světě bylo neskutečné monstrum…
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových
Zdroj: Rodinný archiv Trojanových