Zdroj: archiv
Škoda Octavia je jednoznačně nejčastěji prodávané auto na serveru TipCars.com. Nájezdy u aut pod 100 tisíc téměř vždy atakují 300 tisícovou hranici. Tohle t roku 2006 stojí 99 tisíc a má najeto 279 tisíc km. Velmi zachovalý interiér.
Zdroj: TipCars.com
Druhá generace Octavie patří mezi nejoblíbenější automobily, které u nás na silnici lze potkat. Vnitřní prostor je daleko lepší, než v případě jedničkové Octavie. Obrovskou výhodu je množství nabízených kusů.
Zdroj: TipCars.com
Octavia je doslova etalonem praktičnosti a ideálním rodinným vozem, ve kterém je pohodlné cestování i na dlouhé vzdálenosti.
Zdroj: TipCars.com
Vznětové TDI je jasná volba. U čtyřkolky si dejte bacha, do kopce na zpátečku nefunguje!
Zdroj: TipCars.com
Ani vysoký nájezd téměř 300 tisíc není problém u vozu, který má jasnou historii. Velkou výhodou tohoto konkrétního Allroadu z roku 2004 je manuální převodovka a velmi pěkný interiér. Propadlou technikou by měl za vás zařídit podávající.
Zdroj: TipCars.com
Okolo Audi Allroad panuje mnoho mýtů a nepravd. Rozhodně jde o velmi komfortní automobil, který však je velmi náchylný na údržbu. Zejména o se prvních kusů týče.
Zdroj: TipCars.com
Neustále omílané problémy s měchy jsou dnes záležitostí cca 30 tisíc korun, navíc takto ojeté vozy už je mají měněny.
Zdroj: TipCars.com
U Audi Allroad však i nadále platí, že kdo chce koně, musí mít na seno…
Zdroj: TipCars.com
Autorizovaný dealer Volvo nabízí tohle „zplynované“ XC70 s velkým motorem 2,5 l za 99 900 Kč, což je zlomek ceny, kterou stálo původně. Nová technická a neopotřebovaný interiér jsou rozhodně dobré zprávy, otázkou je, jaký typ LPG je ve voze namontován.
Zdroj: TipCars.com
Z hlediska provozních nákladů může být Volvo XC70 náročnější vůz, ale nejde o nic strašného. Volva mívají obecně vyšší kilometrový průběh. Celkově však jde o trvanlivý a spolehlivý vůz.
Zdroj: TipCars.com
Majoritní podíl mají vznětové pětiválce 2,4, ovšem nebojte se ani zážehových 2,5litrů. Jde o motory, které se dají dobře „zplynovat“.
Zdroj: TipCars.com
Volvo XC70 druhé generace je ideální rodinný automobil pro všechny, kteří žádají velký zavazadlový prostor. Jeho praktičnost je příkladná.
Zdroj: TipCars.com
Hemi V8 není pro všechny, ovšem jde o prudce návykovou záležitost. Pro 4,7litorvý motor je nájezd 281 tisíc km v podstatě záběh. Auto má fungl novou technickou a je na přihlášení. Lákavá je i cena 95 tisíc.
Zdroj: TipCars.com
Jeep Grand Cherokee je aute pro zimu ideální. Je tak strašně těžké, že ho nějaká břečka na silnici nemůže rozhodit. Podmínkou jsou ale dobré zimní pneumatiky.
Zdroj: TipCars.com
Jeep Grand Cherokee z hlediska jízdních vlastností překvapí především tím, jak dobře zprostředkovává řidiči vjemy z vozovky. Schopnosti a limity auta jsou tak velmi dobře čitelné a Grand Cherokee se dobře ovládá.
Zdroj: TipCars.com
Druhá generace WJ je stále věrna robustnímu rámu. Většina lidí bude preferovat vznětový motor, ale pokud přežijete o cca 4 litry vyšší spotřebu, V8 Hemi je také výtečnou variantou.
Zdroj: TipCars.com
3litrový Outback z roku 2004 je koupený v České republice a za 89 tisíc korun nabídne 180 kW, což je dostatek pro skvělé zimní hrátky. Bohatá výbava je u H6 standardem, stejně jako vyšší spotřeba. Kdo však ví, rád odpustí. Vyšší nájezd 312 tisíc.
Zdroj: TipCars.com
Outback je v podstatě zakladatelem kategorie zvýšených kombíků a dá se označit za první crossover. V podstatě každé provedení nabízí velmi dobrou výbavu.
Zdroj: TipCars.com
Vznětové motory nejsou tou nejšťastnější volbou, 3litrový šestiválec je zase pro fajnšmekry. Každopádně všechny motory Subaru jsou náročné na údržbu.
Zdroj: TipCars.com
Outback nabízí krom velmi dobrých jízdních vlastností i solidní jízdní komfort. Je to dáno nejen dobrou schopností filtrovat nerovnosti, ale také kultivovanými a tichými motory a solidním odhlučněním.
Zdroj: TipCars.com
181 tisíc kilometrů nepředstavuje pro robustní 2,5litrový čtyřválec Kia žádný výrazný nájezd. Servisní knížka je zárukou, že se předchozí majitel staral. Motor plní normu Euro3, takže zatím bez ekologického poplatku.
Zdroj: TipCars.com
Žebřinový rám je zárukou slušných terénních vlastností. Navíc na svůj věk působí stále velmi reprezentativně.
Zdroj: TipCars.com
Velké SUV Kia nabízí dostatek vnitřního prostoru a vysokou úroveň cestovního komfortu.
Zdroj: TipCars.com
Turbodiesel 2,5 CRDi nabídne 103 kW je ideální pohonnou jednotkou.
Zdroj: TipCars.com
Seat Altea Freetrack z programu prověřených vozů rozhodně není špatná volba. Obzvláště když je se servisní knížkou, rok a půl starou technickou a výkonnějším TDI se 125 kW. Zde by neměl odradit ani nájezd téměř 280 tisíc km.
Zdroj: TipCars.com
MPV Seat Altea ve zvýšené verzi Freetrack nabízí velmi solidní jízdní vlastnosti. Kromě toho přidává dobrý vnitřní prostor a vynikající variabilitu interiéru.
Zdroj: TipCars.com
Motor TDI je nejlogičtější volbou. Atmosférické motory nemají výkon, přeplňované TSI zase umí překvapit spotřebou.
Zdroj: TipCars.com
Velmi dobré jízdní vlastnosti doplňuje i solidní cestovní komfort. I přes tužší naladění podvozku je tlumení nerovností na dobré úrovni a posádka si může užívat pohodlí velmi kvalitních sedadel. Ke komfortu přispívá také kvalitní zpracování interiéru.
Zdroj: TipCars.com
Hyundai Terracan s prokazatelným původem a jasnou historii za 92 900 Kč je mimořádně lákavou nabídkou. U vysokoobjemového motoru 2,9 nehrozí tzv. utahání, a to navzdory vyššímu nájezdu 275 tisíc km. Automobil má také mimořádně bohatou výbavu.
Zdroj: TipCars.com
Hyundai Terracan je vozem, který kdysi sjížděl z linky jako Mitsubishi Pajero. Z toho vyplývá, že má velmi dobré terénní vlastnosti, ovšem na silnici se trochu víc naklání.
Zdroj: TipCars.com
Teracan se obecně prodává za velmi příznivé ceny, za které nabízí spolehlivou techniku.
Zdroj: TipCars.com
Terracan je standardně zadokolka s přiřaditelným pohonem přední nápravy. Vyplatí se hledat faceliftovanou verzi, u které Korejci vychytali většinu z problémů.
Zdroj: TipCars.com
Na serveru TipCars najdete opticky hezčí kusy, ale tenhle konkrétní z roku 2005 je kupovaný v ČR, má plnou servisní knížku a je na něm udělaný velký servis: nový dvouhmotový setrvačník, nová spojka, nové brzdy, nový olej a filtry. Za 95 tisíc Kč.
Zdroj: TipCars.com
X-Trail patří mezi drsnější kompaktní SUV s solidními terénními vlastnostmi, přičemž na silnici na méně terénně zaměřené vozy rozhodně neztrácí.
Zdroj: TipCars.com
Permanentní pohon všech kol s rozdělením točivého momentu v poměru 57:43 mezi přední a zadní nápravu se do zimy ideálně hodí.
Zdroj: TipCars.com
Kvůli vysoké spotřebě zážehových motorů je nejvhodnějším motorem 2,2 dCi.
Zdroj: TipCars.com
Výkon 80 kW sice není nic moc, ale tahle 14 let stará Grand Vitara je dokonalým ztělesněním pracovního vozu, který bez velkých skrupulí budete trápit v zimě. Interiér není úplně v top kondici, ovšem nic, co by řádný „detailing“ nedokázal vyřešit.
Zdroj: TipCars.com
Suzuki Grand Vitara druhé generace nepatří ke kdovíjak vzhledově zdařilým automobilům, na druhou stranu vzhled víceméně odpovídá dané kategorii a době vzniku. To samé platí pro interiér, který rovněž rozhodně nepůsobí moderně.
Zdroj: TipCars.com
Vznětový dvoulitr je relativně úsporný, vzhledem k velikosti vozu, ale nečekejte kdovíjak dynamické schopnosti.
Zdroj: TipCars.com
Kulatá Suzuki Grand Vitara není ani nekompromisní off-road, na to mu některé prvky a schopnosti v terénu chybí, ale rozhodně toho Grand Vitara zvládne v těžkých podmínkách více než moderní, spíše na krásu stavěná SUV.
Zdroj: TipCars.com