Aston Martin přitom udělá všechno pro to, aby nové exempláře co nejautentičtěji navázaly na původní vozy. Vyrábět se například budou na stejném místě, v Newport Pagnell, a jejich identifikační čísla (VIN) budou pokračovat tam, kde skončilo originálních 75 aut, tedy u 0202R.

Nové vozy však budou postaveny v odlehčené (Lightweight) specifikaci, u níž historie registruje pouhých sedm vyrobených kusů.

Způsob výroby pak má být podobný jako v minulosti, Aston Martin ale sáhne také po moderních technologiích. Karoserie například bude z tenkých hliníkových panelů překrývajících trubkový rám, ale její jednotlivé díly vzniknou s pomocí počítačů, aby k sobě dokonale pasovaly. Poskládány ale už pochopitelně budou ručně.

Aston Martin DB4 GT.

Pod přední kapotou má pracovat řadový šestiválec se dvěma svíčkami na každém válci, který bude na zadní kola posílat výkon okolo 340 koní. Motor je spojen se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Zajímavé také je, že kupci s "novou" DB4 GT Continuation nebudou smět na běžné silnice, auto totiž nedostane homologaci a bude určené pouze pro závodní okruhy. Aston Martin tvrdí, že tímto způsobem chce zdůraznit závodní úspěchy původního vozu.

Automobilka proto pro zákazníky připravila také speciální dvouletý řidičský program, který zahrnuje jízdy na vybraných okruzích po celém světě. Majitelé auta během nich budou moci absolvovat mimo jiné i tréninky s profesionálními závodníky.

První exempláře modelu DB4 GT Continuation dorazí k majitelům ve třetím čtvrtletí příštího roku. A cena? Tu Aston Martin oficiálně nezveřejnil, ale mluví se o částce 1,5 milionu liber, což je v přepočtu asi 48,3 milionu korun. Je to samozřejmě hodně peněz, ale stále jde o polovinu ceny původní DB4 GT.