Audi Q8 zřejmě bude pořádným kusem auta. Koncept totiž na délku měří přes pět metrů, široký je přes dva metry a má třímetrový rozvor. Vzhled samozřejmě rozvíjí aktuální designový směr značky, chlubí se tedy například charakteristickou osmiúhelníkovou maskou chladiče, která však vypadá výrazněji než u současné produkce Audi.

Dravý výraz podtrhují úzké světlomety, všimnout si můžeme také klesající linii střechy a nezvykle tvarováné zádě se zajímavými světly.

Audi tvrdí, že interiér studie vytvořilo tak, aby připomínal "luxusní salonek pro čtyři osoby" - proto v něm najdeme čtyři samostatná sedadla. Palubní deska odpovídá módním trendům, sází tedy na integrované dotykové displeje a dotykové plochy, které nahrazují tradiční fyzické ovladače. Auto má také digitální přístrojový štít.

Zajímavostí je vychytávka označená jako "kontaktně analogový průhledový displej". Jde o head-up displej, který promítá důležité údaje na čelní okno v přímém zorném poli řidiče tak, aby bylo zdánlivě umístěno v reálném okolí. Příkladem inteligentního využití rozšířené reality je například navigační šipka, která se objeví na stejném místě jako skutečná šipka na vozovce.

Zavazadlový prostor má objem 630 litrů. 

Koncept Audi Q8 pohání hybridní ústrojí s možností vnějšího nabíjení (plug-in). Roli spalovacího motoru plní přeplňovaný třílitrový šestiválec TSI, který poskytuje nejvyšší výkon 333 koní (245 kW) a maximální točivý moment 500 Nm.

Čtěte také: Kia odhalila model Stinger, sportovní sedan s výkonem až 365 koní

Elektromotor dosahuje nejvyššího výkonu 136 koní (100 kW) a točivého momentu 330 Nm a je společně s odpojovací spojkou integrován do osmistupňové samočinné převodovky. Hybridní systém nabízí celkový nejvyšší výkon 449 koní (330 kW) a maximální točivý moment 700 Nm.

Studie díky tomu zrychlí z klidu na stovku za 5,4 sekundy a umí jet až 250 km/h. Normovaná spotřeba činí 2,3 l/100 km v kombinovaném cyklu, realita by ale jistě byla jiná.

Sada lithium-iontových akumulátorů má kapacitu 17,9 kWh a umožňuje prý dojezd až 60 kilometrů v režimu čistě elektrického pohonu. Kompletní nabití (nabíjení s výkonem 7,2 kW) trvá přibližně dvě a půl hodiny.

Hnací síla hybridní poháněcí soustavy je přenášena na vozovku prostřednictvím trvalého pohonu všech kol - quattro přitom ještě spolupracuje se systémem selektivního rozdělování točivého momentu mezi jednotlivá kola. Podvozek pak nabízí vzduchové odpružení s adaptivními tlumiči, které kromě charakteristiky tlumení umožňuje měnit i světlou výšku v rozsahu 90 mm.