Ačkoliv nejde o kdovíjaké potíže, Bugatti dává svým zákazníkům najevo, že za svých minimálně 65 milionů korun dostanou kromě hypersportovního GT i služby, o kterých se jiným může jenom zdát.

Možný problém špatných svárů v úchytech sedaček se má přitom týkat jen 47 vozů, což je počet doteď předaných vozů. Bugatti však pro uklidnění majitelů zmiňuje, že defektem je postiženo pravděpodobně jen pouhé jedno procento těchto vozů – tedy přesněji méně než jedno samotné auto.

Zákaznici se navíc nemusí vůbec o nic starat. Automobilka si totiž se všemi majiteli dohodne přes telefon a e-mail datum, kdy by si přáli, aby se na jejich Chiron přiletěl podívat technik z Bugatti. Určený tým takzvaných „létajících doktorů“ prý všechno vyřeší.

Jestliže technik nakonec přece jenom narazí na obávaný problém, vozu bude zajištěn bezpečný transport v kamionu do jednoho z oficiálních dealerství Bugatti a tam bude problém vyřešen.

Z celkových 47 vozů je podle všeho celkem 12 kusů v USA, zbytek pak samozřejmě v Evropě, Číně a dalších koutech světa.