Výkon předchozího BMW M135i totiž neodpovídal jeho představám, a tak jej vyměnil za koncernovou čtyřkolku Golf R, kterému okamžitě posunul výkon ze standardních 310 koní na 450 koní. Ale ani tentokrát to nebylo to pravé ořechové. 

Takže ke slovu přišlo turbodmychadlo od specialistů od Turbo Technics, které doplnil mezichladič stlačeného vzduchu, dále na zakázku zkonstruované palivové čerpadlo, schopné dodávat potřebou dávku paliva, nerezový výfuk Miltec a vzduchový filtr od RacingLife. Díky tomu všemu se standardní výkon téměř zdvojnásobil. 

Překvapivé je, že převodovka je standardní DSG, které má pouze nový software. Majitel uvádí, že extrémní výkon zvládá s přehledem. Velmi zajímavé je také to, že upravený Gof R zůstává zcela po stránce vzhledu zcela standardní, tedy až na výše zmiňovaný výfuk Miltec.

Britský důchodce tedy rozhodně nespadá do kategorie nudných řidičů a potvrzuje jiné pravidlo – jednou autař, navždy autař…