Výraznější připomínky a odkazy na legendární AK-47 zde bohužel nečekejte. Stejně jako u mnoha dalších vojenských vozidel, jedná se i v případě motorky o striktně účelový návrh, kde šel propracovaný design stranou. Motorku navíc nevyrábí přímo zbrojovka, ale společnost Izh, spadající do koncernu Kalašnikov.

Pohon zajišťuje elektromotor o výkonu 20,4 koně (15 kW), přenášející sílu na zadní kolo skrze klasický motocyklový řetěz. Kapacita baterií není známá, ale jedno nabití postačí až na 150 kilometrů jízdy, přičemž maximální rychlost činí nevalných 80 km/h. To není moc, ale do města či lehkého terénu taková rychlost postačí.

Bohužel žádné další technické údaje nebyly prozrazeny, což je vzhledem k použití u ozbrojených složek pochopitelně účelem. Bohužel tak nevíme, kolik motorka váží, nebo co je ta velká krabice v postranním kufru, která je vidět na videu.

Motorka nesoucí značku Kalašnikov se představila na mezinárodním vojensko-technologickém fóru v Rusku minulý měsíc a to hned ve dvou verzích. Policejní a vojenské provedení se nicméně liší prakticky pouze zbarvením a variabilním držákem dlouhé zbraně na řídítkách, který u policejní verze chybí.

První službu si novinka zažije již během příštího roku, kdy bude 50 motorek hlídat bezpečnost na světovém šampionátu ve fotbale, který se koná v Moskvě.