Jedná se za poměrně krátkou dobu již o druhého člověka původně od BMW, který skončil u korejského Hyundai. Tím první byl Albert Biermann, bývalý šéf divize BMW M. Ten u Hyundaie vede oddělení zaměřené zejména na výkonné modely. A byl jedním z hlavních lidí stojících za vývojem Hyundai i30 N.

Osmapadesátiletý Fayez Abdul Rahman je neméně velkou rybou. Rahman byl u BMW již od roku 1986, kdy začínal jako CAD/CAS inženýr. Po pěti letech začal vyvíjet koncepty vozidel a v roce 1996 vedl vývoj nové generace řady 7. Mezi lety 2001 a 2008 potom sehrál klíčovou roli u vývoje modelů řady X.

U Hyundai Motor Group má Rahman na starost vývoj luxusní značky Genesis. Ta by se měla do budoucna zkvalitňovat a přicházet s novými technologiemi, které se následně použijí i u dalších modelů automobilky.

„Jsem nadšený, že jsem se stal součástí tak dynamické organizace a jsem ohromen pozoruhodným pokrokem, kterého Hyundai Motor Group v posledních deseti letech dosáhl. Rád bych se podílel na vytváření flexibilní automobilové architektury, která bude pro Hyundai Motor Group jedinečná," uvedl Rahman.

Hyundai má se značkou Genesis velké plány. Už v roce 2020 by modelovou řadu Genesis mělo tvořit nejméně šest aut. Kromě už nyní známé trojice sedanů půjde o jedno kupé a také o dvojici SUV - v prvním případě má jít o kompaktní crossover, v tom druhém o velké a "skutečné" SUV.