Olsson je znám pro svou lásku k rychlým a upraveným autům. Kromě pár kousků Lamborghini už vlastnil třeba Audi RS 6, Ultimu GTR, Nissan GT-R a naposledy taky vyladěný Rolls-Royce Wraith se zahrádkou na střeše. Ten nakonec vyměnil za velký Mercedes-Benz G500 4×4², u něhož se švédský lyžař pustil do zatím asi nejodvážnější úpravy.

Mercedesu totiž nechal uříznout střechu. Důvod? S vysokým Mercedesem se prý Olsson často nevešel do podzemních garáží v Monaku, načež měl problém tohoto mastodonta zaparkovat i do garáže své vily ve Španělsku.

Bez ohledu na peníze se tak z brutálního „géčka“ stal kabriolet, který má navíc sníženou linii i předního okna. Parkování v místech s nízkým stropem tedy už nemá být problém. Naštěstí bylo místo „řezu“ docela vkusně zamaskováno novým dřevěným obložením.

Nevýhoda? Nový kabriolet nemá žádnou natahovací či nasazovací střechu. Taky už není kde umístit tradiční střešní box, pro které má Olsson jakousi podivnou lásku a v minulosti ho neměl problém nasadit i na zmíněné Lambo.

Olsson a jeho pasažéři si však mohou více užít zvuk upraveného čtyřlitrového osmiválce se dvěma turby, který nyní produkuje 780 koní (573 kW) vůči původním 422 koním (310 kW). Nový je i výfuk od známé firmy Akrapovič, takže Mercedes zní ještě agresivněji.

Lyžař nakonec svá auta střídá častěji než nové boty, takže bychom se ani nedivili, kdyby ho jeho nejnovější výtvor za chvíli omrzel. Přece jen využití „géčka“ bez střechy je přinejmenším trochu omezeno počasím venku.