Právě Golf utržil celkem 5,9 procenta z celkového počtu 372 000 vozů, prodaných za rok 2016 ve Švédsku. Oproti tomu měl nejprodávanější model Volva o kousek nižší podíl, činící 5,7 procenta. Trh jako takový nicméně díky silné ekonomice vyrostl a 372 000 vozů je nový rekord, o 8 procent překonávající předešlý rok.

Naposledy, kdy taková situace nastala, psal se rok 1962 a jak již bylo řečeno v úvodu, i tehdy bylo Volvo překonáno Volkswagenem. Před více než padesáti lety u Švédů zabodoval dnes již legendární Brouk.

Pozice Volva coby nejoblíbenější značky ve Švédsku však zůstává neotřesitelná. Ze všech registrovaných vozidel je zde 21,5 procenta značky Volvo, což znamená víc než jedno z pěti aut. Na tomto stavu nic nezměnil ani fakt, že je vlastníkem Volva čínská společnost Zhejian Geely Holding Group. Na druhém místě je potom Volkswagen, který tvoří 15,7 procenta všech aut ve Švédsku.