Vůz, který začal svůj život v roce 1952 jako Super Riviera, byl zásadním způsobem přestaven za pouhopouhé dva měsíce. A změnil se skutečně k nepoznání.

Střecha byla snížena o 20 centimetrů, přední část byla celkově zahlazena, dostala kryty podběhů, špičaté kryty světel a obří radlici, odvádějící vzduch nad auto.

Pod kapotou se zabydlela přední náprava z dodávky od Chevroletu z roku 1968 a nad ní agregát, který celou tu parádu pohání.

Čtěte také: Lada Niva byla ušetřena před sešrotováním, aby se z ní stala tahle podivnost

Tím je osmiválec, ovšem nikoliv vidlicový, ale řadový. Motor o objemu 5,2 litru pochází z Buicku Roadmaster ročníku 1952, disponuje sáním na zakázku a závodním karburátorem Jegs-Quick-Fuel.

Díky tomu podává na zadní kola výkon 340 koní (250 kW), přenášený přes čtyřstupňovou manuální převodovku. Zadní náprava pochází z Fordu Thunderbird z roku 1973.

Na první pohled může sice Bombshell Betty vypadat jako prazvláštní stroj, vysochaný nadšencem z porůznu posbíraných dílů, ale faktem je, že na solné pláni je vůz velmi konkurenceschopný.

Čtetě také: Umění kamufláže. Podívejte se, jak nápaditě automobilky utajují svoje novinky

Celkem drží auto šest rychlostních rekordů v různých historických kategoriích a s rychlostí 266,7 kilometrů v hodině se jedná také o nejrychlejší Buick Super Riviera světa.

Velmi zajímavou zprávou potom je, že o Bombshell Betty můžete zabojovat v aukční síni ebay. Sem ji umístil její druhý majitel Peter Lik, který auto koupil od stavitele Jeffa Brocka.