Jak možná víte, Olsson je poměrně velkým bláznem do aut. Dříve jsme psali o jeho modifikovaném Rolls-Royce Wraith s přezdívkou „George“, poté o tom, že tento kousek prodá a vrhne se za volant něčeho více terénního, protože zima klepe na dveře.

Volba tak před pár měsíci padla na Mercedes-Benz G500 4x4², tedy vrcholnou verzi čtyřkolové řady G, pokud nebudeme počítat zcela šílenou šestikolovou verzi G 63 AMG 6x6. Jako vždy, Olsson nechal auto na chvíli u holandských expertů z Absolute Motors, kteří mu vůz podle jeho představ upravili.

Jon Olsson a jeho hračky.
Lyžuje, točí videa a miluje drahá auta se zahrádkou. Víte, kdo je Jon Olsson?

Dřívějšího britského „George“ tedy nyní nahradil německý „Lord Hans“, jak autu přezdívá. Výkonem se ale Mercedes luxusnímu kupé zcela vyrovnává. Dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec byl totiž ze základního výkonu 422 koní (310 kW) opět vyladěn na přibližně 800 koní (588 kW).

Testování na válcovém dynamometru by pak mělo odhalit přesnější čísla včetně točivého momentu, který bude určitě masivní.

Ačkoliv se to nemusí zdát nutné, upraven byl také podvozek s portálovými nápravami a přibyly nové extrémnější pneumatiky.

Mercedes-AMG G65 Final Edition.
Mercedes-AMG G65 se loučí speciální edicí. Má V12 a je extrémně drahá

U Olssona je dále standardem karoserie v barvách jakési kamufláže (tentokrát ale tmavé), dále plno nových karbonových doplňků a samozřejmě nesmí chybět střešní zahrádka se světelnou rampou. Ke všemu je na přídi ocelový nárazník s navijákem, dalším párem světel a u čelního okna se objevil karbonový šnorchl od firmy Brabus pro bezpečné brodění vodou. Přehled všech novinek a demonstraci schopností Mercedesu ukazuje Olsson na videu níže.

Po vozech jako Nissan GT-R, Audi RS 6 Avant, Lamborghini Huracán a naposledy Rolls-Royce Wraith se nakonec nový Olssonův Mercedes zdá jako dosud nejschopnější vozidlo pro jeho výlety na hory. Ostatně o jeho autech a životním příběhu jsme se už dříve rozepsali tady.

Zdroj: Youtube