Aby se z Bugatti kromě výkladní skříně koncernu Volkswagen stala také výdělečná firma, musí chtě nechtě přijít s dalším modelem, který se zařadí vedle hypersportovního Chironu. O jeho podobě se zatím nic neví, ovšem Winkelmann v rozhovoru pro přední britské automobilové médium uvedl, že zamýšlený nový model má být použitelný každý den a pro značku Bugatti půjde o vůbec první karosářské provedení tohoto typu. Tudíž se předpokládá, že když ne SUV, tak nějaký crossover.

První obrázek chystaného konceptu Volkswagen I.D. Roomzz
Volkswagen chystá zabijáka Tesly. Elektrické SUV bude velké jako Touareg

Winkelmann také řekl, že přestože značka Bugatti je v pozici, kdy by si další model mohla dovolit, rozhodnutí nepřísluší jemu.
 
Nové Bugatti by podle všeho mělo být elektrifikované a využívat takzvaných akumulátorů s pevným elektrolytem, které nabízejí výrazně delší dojezd. Přesně to, co zákazníci značek jako Bugatti a Rolls-Royce vyžadují od elektrifikovaného vozu. Tato nová technologie baterií by měla být dostupná v horizontu několika let.

Stephan WinkelmannZdroj: archiv
 
Chiron i nadále zůstane vlajkovou lodí Bugatti, což znamená, že novinka se zařadí pod něj a bude také levnější.
 
NA otázku, kdy bude rozhodnuto, Winkelmann korektně odpověděl, že on a jeho lid jsou připraven. Vše tedy záleží na vedení Volkswagen Group.