Nová Honda Goldwing přinese nový systém zavěšení předního kola

Honda Goldwing.

U nové generace obřího šestiválcového cesťáku Goldwing se rozloučíme s klasickými vidlicemi obstarávajícími zavěšení předního kola. Jak ukazují první uniklé obrázky, Honda volí cestu hliníkové kyvné vidlice, pohybující se na sofistikovaném systému ramen odtlumených adaptivním tlumičem s vinutou pružinou. O zatáčení se potom starají táhla, která otáčejí celou spodní vidlicí i s kolem.

Nadcházející Goldwing díky novému zavěšení nabídne nejen lepší jízdní komfort, ale také jistější jízdní vlastnosti. Toto řešení totiž umožní, aby se přední část motorky nepotápěla při brzdění. K tomu navíc přibude ABS fungující v náklonech, kontrola prokluzu zadního kola a několik jízdních režimů.

Nový Goldwing se světu představí v listopadu a do prodeje půjde coby model 2018.

Harley-Davidson přináší překopanou řadu Softail

Harley-Davidson Breakout.

Americký Harley sjednotil modelové řady Softail a Dyna a výsledkem je osm inovovaných modelů, náležících do rodiny Softailů. Všechny modely se pochlubí přepracovanými rámy se skrytými a nastavitelnými zadními tlumiči, které jsou podle modelu k dispozici buď v úzkém, nebo v širokém provedení. Všechny rámy jsou lehčí a tužší, což vyústilo v celkově vyšší pevnost šasi.

Všechny motorky, ať už se jedná třeba o cruiser Deluxe, dragster Breakout nebo naháč Fat Bob, disponují také novými motory. Harley pochopitelně zůstal u klasické koncepce vzduchem chlazeného vidlicového dvouválce, nicméně motory Milwaukee-Eight jsou nyní vybaveny celkem osmi ventily a jednou vačkou v bloku. Oproti stávajícím motorům poskytne Milwaukee-Eight vyšší výkon a točivý moment.

Ducati Hypermotard 939 přichází s novým zbarvením

Ducati Hypermotard.

Oblíbený Hypermotard 939 od italské Ducati sice pro rok 2018 nedoznal nijak zásadních změn, ale přichází s novým barevným schématem Star White Silk, kombinujícím rudou a bílou barvu.

Přední maska s blatníkem, krycí plasty nádrže a podsedlová část, to vše je zbarveno do bílé barvy se saténovým povrchem. Do toho vyčnívá rudý příhradový rám a také rudá kola. V nabídce zůstává i nadále také dosavadní provedení kombinující rudý rám s rudými plasty a černými koly.

Stejně jako dosud, lze Hypermotard 939 objednávat ve standardním provedení, nebo jako vyladěnou variantu SP. Obě motorky mají shodný dvouválec o výkonu 110 koní, ale u SP dostanete navíc nastavitelný podvozek Öhlins, kované ráfky Marchesini s pneumatikami Pirelli Diablo Supercorsa SP a nižší suchou hmotnost 178 kilogramů.