Co takhle super úspornou dodávku nebo miniauto?

Z úplně jiného soudku byla dvojice ekonomických vozů. Nejprve tak byla upravena klasická dodávka Dodge Ram Van. Té Mosler nahradil původní plechovou karoserii za zcela novou z kompozitních materiálů, přičemž i některé části nosné konstrukce byly z lehkého laminátu.

Celková hmotnost dodávky Consulier Utility Van se tak snížila na 1100 kg. Jen díky tomu měla spotřeba paliva klesnout o více než polovinu, Mosler nakonec umístil pod kapotu dokonce i elektromotor.

S elektromotorem si pak zahrávalo i miniaturní městské vozítko Commuter, které se díky své dvoumístné kabině dokázalo vejít napříč do klasického parkovacího místa.

Bohužel o těchto modelech Mosleru je k dispozici velmi málo informací a existuje ještě méně fotek. Šílený zájem o ně však určitě nebyl. Je tedy velmi možné, že nakonec skončila jako služební vozidla v rámci firmy.

Co takhle Cadillac se dvěma motory?

Z původně sportovní automobilky se tak najednou stávalo obludárium, což dokazuje i tento výtvor. Cadillac Eldorado upravený do stavu schopného využívat dvojicí motorů. Jeden na přední a druhý na zadní nápravě.

Mosler TwinStar tedy poháněla dvojice osmiválců o výkonu 306 koní (225 kW), tedy o kombinované síle 612 koní (450 kW) rozložené do pohonu všech kol. Dle původních odhadů mělo být auto schopno dosáhnout 320 km/h.

Zde již Mosler přiznal, že se jednalo o pouhý experiment a vždy ho zajímalo, jestli by Eldorado dokázalo používat dva motory zároveň. Když se o tom excentrický inženýr a jeho tým přesvědčili, jediný vyrobený kus mířil do světa. Zřejmě k nějakému podobně šílenému zájemci.

Ještě před dvěma lety se ale TwinStar několikrát povaloval na inzerci a neustále měnil majitele. Naposledy se v roce 2016 prodal za přibližně 40 tisíc dolarů (kolem 1 milionu korun).