Za rok, co PSA vlastní Opel, se v kuchyni Rüsselsheimu odehrálo hodně věcí. Ne všichni fanoušci značky kvitují, ale Francouzi očividně vědí, co dělají, přestože to tak zpočátku vůbec nevypadalo.

Podle nejnovějších informací z tábora PSA je hlavním cílem zachování charakteru značky, snížení výrobních nákladů, expanze na největší světové trhy a zpřetrhání vazeb s GM.

Opel se v blízké budoucnosti vydá dobývat čínský trh a později, v závislosti na míře úspěchu, by se měl začít prodávat i v Severní Americe společně s dalšími značkami koncernu PSA.

Nejprve ale musí Opel na evropském trhu z červených čísel, k čemuž by mu mělo pomoci devět nových modelů, které budou postaveny na technice PSA. Zde si Francouzi slibují 20 – 50% snížení nákladů. PSA v případě Opelu výrazně sníží množství použitých platforem a přejde na dvě modulární CMP a EMP2. Tento přechod by koncern PSA rád zvládl do roku 2024.