Od doby, kdy automobilku Opel v roce 1999 koupil gigant GM, to šlo s německým výrobcem z kopce. Loňský odkup PSA odstartoval masívní úsporná opatření, která se podle finanční zprávy PSA zřejmě vyplatila. Za prvních 6 měsíců Opel generoval zisk před zdaněním 502 milionů eur, zatímco za stejné období roku 2017 vykázal ztrátu 257 milionů eur.

Výsledky jsou z části zásluhou výrazných úsporných opatření, která Caros Tavares, šéf PSA, aplikoval po odkoupení Opelu od GM. Pomohlo také uvedení nových modelů, jako je druhá generace oblíbené Insignie a crossoveru Grandland X, který je ale převlečeným Peugeotem 3008.

Odkoupení pomohlo koncernu PSA, který mimo Opelu a Vauxhallu tvoří značky Peugeot, Citroën a DS, zvýšit tržby v roce 2018 o 40 % na 38,6 miliard eur, přičemž zisk před zdaněním činil 3 miliardy eur.

Francouzi věří, že tohle je pouze začátek a Opel se stane evropským šampionem. Podle slov Carlose Tavarese se Opel definitivně zbavuje nálepky prodělečného výrobce. PSA se díky dvojici Opel Vauxhall stal druhým největším výrobcem automobilů v Evropě a ovládá 17 % podíl na trhu.