Jedno kolo za 6 minut 44 sekund a 97 setin. Na této hodnotě se zastavily stopky poté, co cílem na severní smyčce Nürburgringu projela nejnovější a současně nejrychlejší verze vozu Lamborghini Aventador s označením SVJ. Za volantem seděl testovací pilot značky Marco Mapelli.

Lamborghini titul "Nejrychlejší vůz na Nürburgringu" vlastnilo od roku 2016, kdy tam řádil Huracán Performante, vloni se však na čas 6:47,3 dostal Porsche 911 GT2 RS. Už dříve italská značka slibovala, že se bude jednat o vůz s nejlepším poměrem hmotnosti a výkonu. Teď už se ví, že se dostala na hodnotu 1,98 kilogramu na koňskou sílu. Toho bylo dosaženo i díky snížení hmotnosti pomocí rozsáhlého použití lehkých materiálů.

Samozřejmě k tomu nemalou měrou přispělo i navýšení výkonu oproti standarnímu Aventadoru S, jehož dvanáctiválec poskytuje 740 koní. Odhady hovoří minimálně o 760 koních, ale spíše o 800 italských hřebců.

Cenné desetinky, a možná i celé sekundy z času pomohla srazit i aktivní aerodynamika. Systém Aerodinamica Lamgorghini Attiva umožňuje vektorování průtoku vzduchu kolem vozidla. V závislosti na tom se pak pak při jednotlivých jízdních situacích mění přítlak. Také podvozek je nově nastavený a Lamborghini využívá i výhod řízení kol zadní nápravy.