Šéf značky Torsten Müller-Ötvös v rozhovoru pro magazín Bloomberg oznámil, že průměrný věk majitelů spadl za relativně krátkou dobu o 11 let. Zatímco v roce 2010 bylo majiteli v průměru 56, nyní je mu pouze 45 let.

To je málo nejen na Rolls-Royce, ale dokonce i na „standardní“ prémiové automobilky. Majitel BMW je v průměru padesátiletý a majitel Mercedesu-Benz ještě o rok starší. Průměrnému majiteli Bentley bylo v roce 2014 dokonce 56,2 let.

Krom toho lidé kupující Rolls-Royce již dávno nejsou šlechtici a dědicové. Zpravidla se jedná o mladší milionáře, kteří si však svoje peníze vydělali sami v rozličných oblastech. Nejčastěji v realitách, IT, inženýrství nebo v zábavní sféře.

Z poklesu věku zákazníků má Rolls-Royce pochopitelně radost a to hned ze dvou důvodů. V první řadě se Rolls-Royce zbavuje nálepky „auta pro staříky“, což mu vylepší reputaci a přiláká ještě více mladších kupujících. Druhý důvod je čistě obchodní – mladší zákazník žije déle a je proto pravděpodobné, že si v nadcházejících dekádách zakoupí více aut stejné značky.