Jedná se o součást plánů Škody Auto rozšířit do roku 2025 svou přítomnost na dalších světových trzích. V současnosti působí škodovka ve 102 zemích po celém světě včetně Číny, Indie, Ruska nebo třeba Austrálie, Nového Zélandu, Izraele a Turecka. Cílem do budoucna je prodej na 120 trzích.

V Singapuru se tak nyní otevřelo vůbec první dealerství Škody, které bude tamním obyvatelům nabízet modely Rapid Spaceback, Octavia, Octavia RS, Superb a rovněž nová SUV Kodiaq a Karoq.

Importérem a obchodním partnerem Škody v Singapuru bude zastoupení Volkswagen Group Singapore, jež na trh městského státu už dříve přivedlo další vozy koncernu VW. Nové škodovky pak budou zákazníkům dodávány od letošního května.

Ačkoli vláda Singapuru zavedla limit pro počet registrací nových soukromých vozů, tamní automobilový trh považuje Škoda za odrazový můstek pro vstup na další trhy jihovýchodní Asie.

Mezi další pilíře takzvané strategie „Škoda 2025“ patří i elektromobilita, autonomní řízení a konektivita, digitalizace produktů a procesů i rozšiřování klasické výroby automobilů o nové služby související s mobilitou.