Element, který vychází z produkční Škody Citigo, na délku měří 3597 milimetrů a široký je 1641 milimetrů. Dvoumístný vůz nemá ani střechu, ani boční dveře, a světlá výška ve srovnání s Citigem narostla o 60 mm.

Na předním i zadním nárazníku jsou stříbrné ochranné prvky, vůz jezdí na efektních černo-žlutých 16palcových kolech z lehkých slitin. Vysoko vyříznuté lemy blatníků dostaly černé plastové ochranné prvky, na které navazují tmavé prahy mezi předním a zadním kolem. Dveře byste tu hledali marně, nastupuje se prostě přes boční prahy zdobené profilovaným hliníkovým plechem a posádka pak vklouzne rovnou do anatomických sportovních sedadel. Zadní světla jsou vybavena LED-prvky, zajímavě vypadají žlutě lakované brzdové třmeny.

Černá sedadla, potažená kombinací kůže a Alcantary se žlutým lemováním a žlutými ozdobnými švy, pochází z Octavie RS. Dvoubarevnost se ale uplatňuje v celém individuálně upraveném interiéru. Lakovaný pás palubní desky září žlutou metalízou, volant a řadicí páka jsou potaženy černou kůží se zlatými prvky. Plocha mezi palubní deskou a čelním oknem je čalouněna černou kůží Alcantara.

K dispozici je navigační systém Navigon, umístěný v separátním držáku nad ovládací jednotkou klimatizace. Nejnápadnější zvláštnost je ale na místě, kde se u Citiga nacházejí zadní sedadla. Za přední sedadla namontovali mladí technici solární panel a také chytrou televizi, kterou lze propojit přes Bluetooth s chytrým telefonem. Televize je umístěna ve víku zavazadlového prostoru zdobeném hliníkem, na němž je solární panel namontovaný mezi dvěma matně černými ochrannými oblouky.

Díky dvěma reproduktorům vpředu a dvěma přidaným reproduktorům v zavazadlovém prostoru Element poslouží také jako mobilní plážová diskotéka o akustickém výkonu 400 Wattů. Do zavazadlového prostoru pak žáci zabudovali lednici, která je napojená na přídavný akumulátor a také zásobována energií ze solárního panelu.

O pohon se stará elektromotor o výkonu 82 koní (60 kW) s nejvyšším točivým momentem 210 Nm. Studie elektromobilu zrychluje z klidu na 100 km/h za 13 sekund a dosahuje maximální rychlost 130 km/h. Lithium-iontová baterie integrovaná v zadní části vozu disponuje kapacitou 18,7 kWh a zajistí prý dojezd až 160 kilometrů.