Na veletrhu, kde vzniklo video youtubera jménem HondaPro Jason, měl Orbis k dispozici hned dva prototypy, využívající systému „Ring Drive“. Prvním byl elektrický skútr, tím druhým potom aktuální Honda Civic Type-R, s poněkud zvláštními zadními koly.

Princip systému Orbis spočívá v tom, že elektromotor pohání samotný ráfek, zatímco zbytek kola stojí na místě. Konkrétně u Civicu disponuje každé zadní kolo výkonem 70 koní (51 kW), takže celkově má zadní náprava 140 koní (102 kW). Což je spolu s 320 koňmi (235 kW) dvoulitru, pohánějícího přední nápravu, docela slušná porce.

Zajímavostí je dále i uložení zadních kotoučů. Jelikož střed kola během jízdy stojí a točí se pouze samotný vnější ráfek, jsou tradiční brzdové kotouče nepoužitelné. Místo nich se tedy na Civicu objevuje velký kotouč, namontovaný po vnější straně přímo k ráfku, do kterého se třmen zakusuje „zevnitř“.

Společnost Orbis navíc zdůrazňuje, že systém nezávislého pohonu zadních kol umožňuje i vektorování točivého momentu, čímž lze dále vylepšit jízdní vlastnosti. Aby toho nebylo málo, je navíc každé poháněné kolo prakticky stejně těžké, jako sériový ráfek bez pohonu. To znamená, že se nezvyšuje neodpružená hmota.

Vyvstává otázka, jak je to s bateriemi a vůbec hybridním systémem. Ve videu na toto téma nepadlo ani slovo, nicméně lze se domnívat, že Orbis přidal do auta kompaktní baterie, napájené palubním elektrickým systémem.

Celý koncept je momentálně ve fázi testování, ovšem běžného prodeje bychom se mohli dočkat v horizontu pár let.